Ce vei învăța în cadrul workshop-ului?

  • Cum să-ți dezvolți creativitatea și abilitățile de comunicare
    •Cum să folosești în mod eficient metodele de promovare online și offline
    •Ce înseamnă realizarea bugetului unui eveniment
    •Cum să construiești un timing coerent
    •Cum să atragi parteneri media și sponsori ce pot sprijini evenimentul

La finalul workshop-ului, vom avea un invitat surpriză cu experiență relevantă în domeniul organizării de evenimente și vom urmări și exemple de evenimente reușite.

Durata workshop-ului este de o lună de zile. Workshopul se desfășoară în fiecare zi de vineri și sâmbătă, din fiecare săptămână. Vinerea, cursul se desfășoară în intervalul orar 18:00-21:00, iar sâmbăta, în intervalul 11:00-17:00.

Costul cursului este de 300 euro și cuprinde următoarele:

  • Accesul la curs și la exercițiile/ dezbaterile din cadrul acestuia
  • Îndrumarea trainer-ului pe tot parcursul evenimentului
  • Suportul de curs și materialele aferente, în format electronic
  • Diplomă de participare
  • Coffee break pentru pauzele de cafea