Programa workshopului de PR:

  • Stilul de comunicare și adaptarea lui în funcție de public. Un bun PR cunoaște toate stilurile de comunicare și îl folosește pe cel potrivit, în contextul potrivit. Cum identificăm publicul țintă căruia ne adresăm?
    •Profilul unui bun specialist în relații publice
    •Creionarea unei strategii de comunicare
    •Comunicat de presă/articol/advertorial
    •Imaginea și identitatea în relații publice
    •Mesajul potrivit și canalul aferent mesajului de comunicare
    •Ce înseamnă o campanie de relații publice?
    •Tool-uri gratuite utilizate pentru construirea unei imagini/ identități vizuale
    •Social media și rolul ei în relații publice. Cum să folosim SM într-un mod util și ce să evităm?
    •Ce este creativitatea? Avem nevoie de ea pentru o campanie reușită de PR?
    •Parteneriatul omului de PR cu mass-media: jurnaliști, parteneriate media
    •Bugetul unei campanii de relații publice
    •Gestionarea crizelor în relații publice.