Ce vei învăța în cadrul workshop-ului de PR?

  • Cum să construiești o campanie de relații publice de la zero
    •Cum să bugetezi/negociezi termene de plată cu furnizorii
    •Cum să folosești în mod gratuit tool-urile de design folosite de către agențiile de PR
    •Cum să redactezi un comunicat de presă/advertorial corect pentru media
    •Ce înseamnă o monitorizare de presă.

La finalul cursului, vom avea un invitat surpriză cu experiență relevantă în domeniul comunicării și vom urmări exemple de campanii reușite.

Durata cursului este de o lună de zile. Cursul se desfășoară în fiecare zi de vineri și sâmbătă, din fiecare săptămână. Vinerea, cursul se desfășoară în intervalul orar 18:00-21:00, iar sâmbăta, în intervalul 11:00-17:00.

Costul cursului este de 300 euro și cuprinde următoarele:

  • Accesul la curs și la exercițiile/ dezbaterile din cadrul acestuia
  • Îndrumarea trainer-ului pe tot parcursul evenimentului
  • Suportul de curs și materialele aferente, în format electronic
  • Diplomă de participare
  • Coffee break pentru pauzele de cafea.