•Cum sa construiesti o campanie de relatii publice de la zero.
•Cum sa bugetezi/negociezi termene de plata cu furnizorii.
•Cum sa folosesti in mod gratuit tool-urile de design folosite de catre agentiile de PR.
•Cum sa redactezi un comunicat de presa/advertorial correct pentru media.
•Ce inseamna o monitorizare de presa.

La finalul cursului, vom avea un invitat surpriza cu experienta relevanta in domeniul comunicarii si vom urmari exemple de campanii reusite din domeniu.

Durata cursului este de o luna de zile. Cursul se desfasoara in fiecare zi de vineri si sambata, din fiecare saptamana. Vineri cursul se desfasoara in intervalul orar 18:00-21:00 iar sambata in intervalul 11:00-17:00.

Costul cursului este de 300 euro si cuprinde urmatoarele:
Accesul la curs si la exercitiile/ dezbaterile din cadrul acestuia.
Indrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului.
Suportul de curs si materialele aferente, in format electronic.
Diploma de participare.
Coffe break pentru pauzele de cafea.