Ce vei învăța în cadrul workshop-ului de PR?
- Cum să construiești o campanie de relații publice de la zero
•Cum să bugetezi/negociezi termene de plată cu furnizorii
•Cum să folosești în mod gratuit tool-urile de design folosite de către agențiile de PR
•Cum să redactezi un comunicat de presă/advertorial corect pentru media
•Ce înseamnă o monitorizare de presă.
La finalul cursului, vom avea un invitat surpriză cu experiență relevantă în domeniul comunicării și vom urmări exemple de campanii reușite.
Durata cursului este de o lună de zile. Cursul se desfășoară în fiecare zi de vineri și sâmbătă, din fiecare săptămână. Vinerea, cursul se desfășoară în intervalul orar 18:00-21:00, iar sâmbăta, în intervalul 11:00-17:00.
Costul cursului este de 300 euro și cuprinde următoarele:
- Accesul la curs și la exercițiile/ dezbaterile din cadrul acestuia
- Îndrumarea trainer-ului pe tot parcursul evenimentului
- Suportul de curs și materialele aferente, în format electronic
- Diplomă de participare
- Coffee break pentru pauzele de cafea.